Cum puteţi returna un produs?
Returul se face numai în cazul produselor nepersonalizate.
Aveti la dispoziţie 14 de zile, calendaristice, pentru a solicita returul produselor urmând a suporta taxele de curierat pentru returnare.
Trimite-ne un email pe adresa ameliboxes@yahoo.com cu informaţii referitoare la numărul de comandă, suma de returnat şi contul bancar.
Produsele returnate trebuie ambalate corespunzător şi trimise, prin curier, la sediul nostru din Tg. Neamţ, str. Veniamin Costache, nr. 4, jud. Neamţ.
ATENTIE! Conform OUG nr. 34/2014, art. 16 lit. c, produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate. In cazul in care nu este vorba despre produse personalizate, acestea trebuie returnate in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte.